Hur mår jag?

Skit, men jag försöker tänka på annat, tänka positivt och umgås med vänner och sköta skolan. Helt enkelt prata om annat och inte tänka så mycket på vad som hänt för det gör att jag mår allt för dåligt.

Jag har svårt för att äta, och det försöker jag ändra på, för när jag stod på vågen imorse vart jag inte glad kan jag säga. Den visade ungefär 2-3 kilo MINUS. Och jag tappade matlusten igår morse. Inge vidare..

Men det som har hänt - går inte att ändra på, och jag ångrar inte mitt beslut.
Det är slut, och så får de vara. Han säger att han kan vänta på mig - ifall jag ändrar mig.
Men just nu är det inte vad jag vill, att bli tillsammans igen alltså.
När någon gör en sån sak, går det inte bara att förlåta, glömma, och gå vidare. Det är inte så enkelt.

Visst, jag älskar honom och det har jag gjort i två hela år.
 Det försvinner bara inte. Jag är mest bara krossad - för det va inget jag
någonsin trodde skulle hända igen.
Det hände även mig med mitt ex och jag trodde jag skulle få slippa uppleva det igen.

Det va allt jag hade att skriva nu. Ska engagera mig i lektionen nu.
Daily | |
#1 - - angelica:

du är stark gumman! puss på dig<3

#2 - - alicia:

allting stämmer in så otroligt bra, min pappa vill inte heller att jag ska ta tillbaka tobias, och han har varit otrogen mot mig också. Absolut inge fel med att du kommenterar, jag tycker helt ärligt det bara är skit kul att man inte är ensam om att känna som man känner. Allting kommer att ordna sig för dig jag lovar! Men kom ihåg att aldrig ångra någonting som har fått dig att le :) ha det bäst! det förtjänar du :)

#3 - - hanna:

hej läste lite på alicias blogg och sedan såg jag din kommentar och klickade in på din blogg. Det är verkligen jätte tråkigt med otrohet.. och jag har aldrig upplevt så lång kärlek eller inte ens varit riktigt riktigt kär.. Men jag tycker absolut att du ska följa ditt hjärta och om du inte vet hur du känner nu låt det gå ett tag fundera, prata ut om dina känslor! och inge ingen kan anklaga dig för toffel eller bli sur för att du förlåter eller förlåter är kanske inte rätt ord men tar tillbaka en kille du delat 2 år med! ha det bra!

Upp