Entreprenör

Hemkommen från viken nu. Har varit en lång dag, men inte tråkig! Började med ett möte eller mer ett seminarium om det nya systemet för att boka biljetter tror ja de va. Sen gick vi tillbaka till Malins (som min faster heter) kontor och hon visade mig dagens uppgift, som gick ut på att fixa layouten till deras tidning InterAction. Ett litet informationsblad om nyheter på Sandvik. Fixade med den ungefär hela eftermiddgen. Tiden rann iväg och plötsligt var klockan halv fyra så vi begav oss mot Maltes hunddagis. Vart mötta av en massa hundar alla ivriga på att få hälsa. En jättesöt Rodeishian Ridgeback tiggde godis av mig, som faktiskt var tänkt till Malte, hihi! Ska få vara en dag på hunddagiset v45 för att fota alla vovvarna. "Istället för att sitta bakom taggtråden en hel dag" tyckte Malin det lät bättre om jag fick vara med dogsen. Imorgon blir det att fortsätta med tidningen och sen kanske något nytt dyker upp och på torsdag ska det jobbas hemifrån, så då åker jag upp till Ockelbo över dagen!

och ååååååååh vad jag vill ha en Iphone 4, NU!


Daily | |
Upp