Att fylla 18 år.

Varit lite ouppdaterat, men har haft fullt upp på dagarna. Har ju APU på Brynäs IF där jag pysslar med att ta fram en hemsida för de lite yngre fansen, och det är hur kul som helst! Har blivit att jag glömt bloggen lite, så passar på att skriva lite innan det är dags att krypa ner för kvällen. Igår till idag sov bästaste här, och det var nog bästa presenten att få vakna upp bredvid honom ♥
Familjen sjöng för mig, sen åt vi frukost gjorde oss klar och drog till skolan/APUn.
Av mina systrar fick jag ett halsband och ett ljus, och mamma och thomas present va att dom betalade halva tatueringskostnaden :) Tack så jättemycket!
Imorgon ska älskling bjuda ut mig på middag, det blir hans present ♥
Somsagt har jag pysslat med hemsidan hela dagen, sen slutade jag lite tidigare för att åka till skolan och ha matteresurs (blääää).. Mamma hämtade mig och älskling, vi åkte och handlade fika och sen kom Jossan förbi :)
Fick 4 stycken GIGANTISKA vin-glas av henne, så här ska svepas i helgen kan jag lova ;) hahahaha TACK Jossan!! :D
·
Ja hur känns det att vara 18 år nu då?
- "Som igår" svarade jag farmor när hon frågade (haha)
Nej men det är inte så stor skillnad.. än ;)
Har ju inte behövt legitimera mig än men va bra sugen att köpa ett pack cider på ica eller något, bara för att få vifta lite med plastkortet liksom ;) Ska snart springa in på banken och fixa mig ett vuxenkort iaf, så jag kan handla på internet som normalt folk..
·
Jaja, ska väl krypa ner nu då, godnattgodnatt!
Daily | |
#1 - - Jossan:

hihi, riktigt ünderbart att du gilla dom. Hade svårt att välja ;)

Upp