1a juli

Tiden går fort, fick nyss sommarlov och nu har juli börjat.
Idag har jag iaf hunnit med lite. Klev up med Mattias (alltså vid strax före åtta) och åt frukost, drog mig sedan vidare hemåt och där höll jag på att köra på en fågel som satt på vägen så jag stannade och skulle sätta den på sidan av vägen och sen åkte jag hem och lämnade moppen, väckte syster och gick tillbaka för att kolla om fågeln hade rört på sig och eftersom den inte verkade kunna flyga tog vi med den hem. Försökte se om nått var fel men den var rätt liten så den hade väl ramlat ur ett bo och inte kunnat flyga. Tog hand om den fram tills vi skulle till stan sedan gick vi ut till en liten skogsdunge och lämnade den, men när vi kom tillbaka hade den inte klarat sig :(
Önskar jag kunde gjort mer för den.

Köpte även lite grejer på stan:

Donken-glas

Örhängen till bröllopet imorgon

Det var en efterlängtad rea på mjukisbyxorna på bilden (fast med annat tryck på)! Så sköna♥

Gjorde även ett kap här om dagen på utförsäljningen på Vero Moda:

Jeans som kostade 499:- men nu 50:-

Kofta som egentligen hade kostat 199:- men det var två plagg för 90:-
så allt skulle blivit runt 700 men det vart alltså 90:-

Nu ska jag åka och äta på Max, sen vidare till älskling! Imorgon ska vi på bröllop i Bollnäs, hans kusin ska gifta sig på en ångbåt :)

Outfit | |
#1 - - Nathalie Nilsson:

Ååååh, vad söt fågeln var! :')

#2 - - hanna:

det är du som är fin vackra du :*<3

#3 - - annah:

Shopping galna gobit!! pusssssss

Upp