Julklappar..

Hemma efter en heldag i skolan, samhällskunskap på förmiddagen och ett besök på stadsbiblioteket med fotogruppen på em. Inte sådär jättekul, ångrar nästan att jag valde foto b nu kan jag säga.. Nått annat som inte heller är kul är det här med julklappar. Vem ska man köpa till? Hur mycket ska man lägga ner? Jag har verkligen inte världens mest tillräckliga ekonomi för denna månad. Skulle vilja köpa till precis alla jag vet att jag får julklapp av, men det går liksom inte.. Snart jul ju, galet att det är 1a december imorgon! Tycker nyss det var jul.
Nu tänkte jag betala månadens telefonräkning som tyvär svider lite för mycket, sen dyka ner i historiaboken. Tänkte hinna med att äta och ta en dusch ockå, samt ringa farmor!

Hörs kanske sen :)

bilder från igår
Daily | |
#1 - - Maria:

Fina bilder! Vem har tagit dom? Tror du den som tagit dom skulle vilja fota mej också? Eller du kanske vill göra de? :) Och så har du redan gjort det :PPpPp ;)

Upp