Utan dina andetag

Tröttaste onsdagen någonsin. Ett under att jag inte somnat faktiskt. Är äntligen hemma och nersjunken i sängen efter att ha hunnit med både skola, pizza med pappa som kom hem idag, och en runda ner på stan för att hämta hem älskling som repat med sitt band :)
Så roligt att se reaktionerna från en del folk när denna pojk tar ton, då han uppfattas som rätt tystlåten och en aning blyg. Men där håller jag inte riktigt med ;) ♥
Jag själv har aldrig varit ett fan av "dödsmetal" men lyssnar ibland på deras, än så länge 3, låtar..
Tycker alla borde kika in antingen deras facebooksida eller myspace!
Nu skriker syster att duschen är ledig, så ska slita mig från värmen under täcket. Imorgon har jag sovmorgon men jag hade inte tänkt bli långvarig ikväll. Blir nog att jag startar en film, men nu - dusch!

min fina ♥
Musik | |
Upp