För tidigt

Vad gör jag vaken nu? Jo mamma fick inte tag i fritids så hon kunde inte lämna lillasyster innan hon skulle med tåget och då fick jag ställa upp och skjutsa ner henne för att sedan se till så syster kommer till skolan, ibland är jag snäll ;)
Ska snart skjutsa ner Ebba, sen lägga mig i sängen och se om jag somnar om, somnade inte precis tidigt igår för att orka vara vaken från 07.20 i morse..


Glömde visst publicera inlägget, men en liten update är att jag sticker ut med kameran i högsta hugg istället för att sova. Jättefint väder ute!
Daily | |
#1 - - MADDES:

Kunde du somna om?

#2 - - Maria:

sv: haha ja va bra! vi får väl börja ta promenader när jag är där då! Nyss varit ut vi med i de fina vädret! ;D

#3 - - malin:

blev det några fina bilder? :)

#4 - - Maria:

sv: ABSOLUT!!! :D

#5 - - MADDES:

Hoppas du har en fin söndag

#6 - - MADDES:

Hoppas du har en fin tisdag(gud vet inte hur jag tänkte när jag skrev kommentarer innan)

#7 - - Jessica':

har just nu en frågestund på min blogg, svarar på allt.

här kommer en direkt länk till inlägget



http://jessimand.blogg.se/2011/november/fragestund.html#comment

#8 - - malin:

Godmorgon!

sv. tack :)

Upp