Plugg

Det är vad jag "underhåller" mig med nu + musik och en bit choklad som väger upp den tråkiga biten.
Haft en heldag i skolan, ingen sovmorgon utan samhällskunskap och på eftermiddagen fotografisk bild B. Slutade tidigare så jag åkte ner på stan med Maria för att göra ett bankärende men banken va stängd. Hjälpte Maria handla och sen svängde jag upp till pappa som äntligen är hemma från Norge! ♥
Fick en stor ask Toffifee, hehe :)
Åkte ner på stan efter det för att hjälpa Annah kolla present til sin pappa som fyller år imorgon, grattis till han! Fick åka med mamma hem sen vid 7 och vi delade en pizza.

Men nu är det somsagt plugg-dags, historia och just nu är det Grekland & Romarriket.. Har sovmorgon imorgon, helt oväntat men grymt skönt faktiskt, då jag fick veta idag att mina 3 vistelser på Engelska C lektionerna varit totalt onödiga. Det eftersom jag nämligen inte valt det som kurs utan jag fick bara för mig att det va så, och duktig som jag är har jag ju gått dit ;)

Dags att plugga vidare, säger godnatt med en gång!
Skolan | |
Upp