Helgen i stora drag

Som jag skrev i fredags skulle denna helg spenderas med hjärtat, och det har den gjort!
I fredags gjorde vi inte mycket, men i lördags hade vi "främmande" av Axl och hans Rebecka. Vi åt tacos, spelade wii och lyssnade på musik :) De gick hem runt två och vi somnade strax efter för att vakna runt halv ett på söndagen. Halva dagen borta alltså, men vad gjorde väl det? Åt våfflor och kikade på Breaking Dawn part 1 till frukost, sen åkte vi och åt på mAx på kvällen och efter det åkte vi hem till mig och kollade på BB. Helt sjukt vilka roliga OCH jobbiga männsikor det finns, haha!
Vaknade bredvid honom imorse och skjutsade han och syster till skolan sen åkte jag hem igen. Sov en stund, duschade och åkte till skolan (började halv ett idag som alla måndagar) hade samhällskunskap, och nu är jag hemma igen. Har bakat en kladdkaka med lillasyster och ska strax åka och plocka upp mamma från tåget!

Kanske "hör av mig" ikväll, den som lever får se ;)
Daily | |
#1 - - Bismillah <3:

Fin blogg :) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

Upp