Modell för en dag

Idag har jag gjort något jag väldigt sällan brukar göra.
Jag har stått framför kameran, japp ni läste rätt. FRAMFÖR kameran!
Jag och mina syskon fick som alla ♥-ans present av mamma att åka och fotografera oss och idag var dagen här. Vi åkte till Sandviken där Model Lab som företaget heter hade sin "studio". Det är ett företag som åker runt och anordnar sminkning + fotografering på olika orter i Sverige. Liknande koncept som The Studio (dit mamma har varit en gång förut)har. Det var, faktiskt, väldigt roligt!
Jag brukar stå bakom kameran i skolan och vid andra tillfällen men idag klev jag fram.
Fotograferingen tog 2 timmar och ca 20 minuter och bilderna blev jättefina! :)

Nu har jag för en stund sedan kommit hem från ett kalas. En av mina kusinbarn fyller 4 år, så vi åkte dit med present och åt lite tårta :)

Här nedan är några bilder från fotograferingen idag



| |
#1 - - annah:

Mina snyggingar!

Upp