"Det blir en lugn kväll"

.. Fast ne.
Blev något så oväntat som en överraskningsfest! För mig! Galet!?!?
Jag fick ju bara order om att klä mig fint för att vi skulle iväg vid kl 20, och jag gjorde mig fin för att gå iväg. Hade en ögonbindel och blev runtsnurrad för att inte ha en aaning om vart jag var påväg. Plötsligt öppnas en dörr och jag leds in i ett rum och ögonbindeln tas bort.
Där står ungefär 20 pers och skriker GRATTIS CARRO - och jag trodde jag var med i en film eller något!
Bakom allt låg Angelica, Annah & Maria och de hade fixat dit alla goa människor, musik, dricka m.m!
Fick även lite presenter som en korg med lite godis duschcreme m.m i, träningsbyxor, presentkort på bio/gina tricot och ett armband. Tack så jätte mycket allihopa som kom, ni gjorde verkligen min dag till en dag jag sent ska glömma! ♥

Vaknade bredvid hjärtat idag, duschade och gjorde mig fin för kalas nummer två, hos pappa. Farmor och farfar kom dit och vi åt tacopaj och tårta. Jag fick pengar så nu jävlar ska ett gymkort inskaffas!!! Fick även ett laptopstöd (som jag använder under datorn just nu), TREsemmé Schampo + balsam och ett armband. :)
Imorgon är sista kalaset och det hålls här hemma, mammas släkt kommer och firar mig och syster eftersom hon fyller 14 imorgon.

Ikväll blir dock en lugn kväll, men det behövs inför kalaset imorgon!

Tänkte samla ihop lite bilder och lägga upp då jag varken fotade med min egna kamera eller telefon :)
| |
#1 - - annah:

Tur att du blev nöjd min fina! Pusss

Upp