Nytt på olika sätt

Loggar in och möts av nya blogg.se som alla snackat om. Ja det var helt klart en förbättring, och ja jag ska nog kunna vänja mig med det.


Tänkte mest låta några bilder visa mina senaste dagar som bl.a. innehållit marknad i Ockelbo, stranden och annat skoj.


Shoppade lite på marknaden förra fredagen, köpte den rosa laddaren som tyvär bara funkar i datorn och inte i ett vanligt uttag medans älskling gjorde lite bättre fynd så som ett mobilfodral som även funkar som plånbok och ett par solglasögon. Med på bilden är inte hans bandana, och sen köpte han även ett Jack Daniels linne (whiskeyn ni vet)


Vart en sväng till stranden för oss igår, Axl och Rebecka gjorde oss sällskap och väl därute var redan Annah :)


Vet inte om jag visat vår lilla söta igelkott som bor i trädgården, så jag gör väl det. Han (eller hon?) har inget namn, men söt är den :)


Idag har jag + alla inblandade medlemmar i Angled Leaf hämtat ut våra armband, jag för mitt volontärsjobb och de för sitt artisteri ;) IT'S ON

Daily | |
Upp