Sårskav och skavsår

Aldrig varit med om kliande skavsår men nu minsann! Fick två finfina skavsår av mina underbara skor jag hade på studenten. JUSTE JAG HAR TAGIT STUDENTEN! Helt underbart att kunna känna sig fri kan jag lova.

Vad har jag då gjort sen dess? Typ ingenting, fast dagarna har ändå gått fort. För fort nästan.
Jag har, som säkert många andra nybakade studenter, tagit mig till arbetsförmedlingen och skrivit in mig och nu är jag näästan i full färd med att söka jobb. Jag har sökt två än så länge, det har jag. Men den stora frågan är ju vad jag vill bli? Vad vill jag jobba med? Vill jag jobba med det i 3 år eller 1 vecka?


Jag sa faktiskt till mamma här om dagen, en smula filosofiskt vill jag påpeka, att jag lätt skulle kunna vara hemmafru redan nu. Tänk va awesome att vara en Hollywood-fruga?!.. Att jag fick ett helt utlåtande om att jag minsann får vänta ett tag, så for drömmarna in i framtiden.
Snart stundar Getaway Rock festivalen som pojkvännen min ska ställa upp i med sitt band. Kan man då inte tänka sig att en och annan skivbolagssnubbe befinner sig där och bara ~PANG~ så har killarna ett skivkontrakt?
Detta hände i princip en kille som gick i min klass (jag går ju inte i skolan längre) förra året då han var med på GRF och de vore ju sjukt nice!


Tankar & funderingar | |
Upp