Sista dagen i veckan

Söndag igen, veckorna flyger fram. Jag har haft en lite halvkaotisk helg, men det är inget jag tänker gå in på mer än så. 
Kom hem från pappa min för bara en liten stund sen efter en kort "söndagsmiddag". Han bjöd på lasagne och i bilen när han skjutsade mig hem började vi prata om träning. Tanken har slagit mig många gånger att jag skulle vilja börja träna, och då menar jag helhjärtat träna (har gett det flera försök förr men inte riktigt hållt i det av många anledningar). Jag är inte sugen på att bli den biffigaste bodybuildern på gymmet direkt, men samtidigt inte bara jogga på ett motionsband några gånger i veckan, nej jag är rätt sugen på att faktiskt bygga upp kroppen en aning. Det behövs för att min rygg är och har varit sedan några år tillbaka rätt otränad, och jag har ofta inte ens klarat av att gå några timmar på stan utan att bli helt slut. Samtidigt är det ju, tycker jag, roligare att träna om man även ser resultat. Ska få ta över mammas gymkort eftersom hon inte har möjlighet att träna, och då är ju detta ett ypperligt tillfälle! Jag återkommer när jag verkligen bestämt mig, kanske ska jag satsa på ett nyårslöfte. ;)
 
Är som sagt hemma igen och passar på att kika in en sväg innan Solsidan början, längtat hela veckan, hihi!
Daily | |
Upp