Orkar inte..

Den här morgonen hade jag kunnat vara utan.. Jobbade igår/inatt och slutar alltså 2-halv 3. Går hem och lägger mig för att bli väckt imorse av småsyskonen som skriker: "Mamma kan inte gå!", kommer ner och där står hon, helt orörlig och kvider. Två oroliga småsyskon börja grina eftersom de pratas om att ringa ambulansen.. Fick agera "taxi" åt dom och älskling så de kom iväg till skolan och när jag kommer tillbaka hit till stan så finns det iiinga som helst lediga parkeringar för det är fullt på varenda en som är gratis, 15 kr i timmen är inte så farligt, but still... Ska strax gå och flytta på bilen för andra eller tredje gången, har ca 4 kronor att stoppa i automaten vilket räcker i inte ens 20 minuter.
Hade jag fått sova minst 3-4 timmar till hade det varit okej, tålamodet hade räckt en bit längre. Men om jag tänker på allt jag ska göra idag, känner jag bara för att sova resten av dagen. Orken finns inte. Blää
Daily | |
Upp