Ny dag, nya tag

Blev inte så mycket gjort i design-väg igår, då jag hade en rätt deppig eftermiddag och kväll. Hösten har verkligen anlänt, och det känns som att sommaren endast var en varm vind som drog förbi. Eftersom jag fullkomligt älskar sol, värme och självklart sommaren så känns det jäkligt tråkigt att den redan är över. Bland det värsta som finns är när det är kallt ute, man måste ha flera lager kläder och tillslut en tjock vinterjacka. Blä..
Det som känns värst (men samtidigt är en bra grej) är att jag gått på Rapatac Preps Akademi heela sommaren. Min första sommar där jag alltså suttit inne sedan i slutet av maj, och knappt fått uppleva sommar och sol mer än genom fönstret och efter klockan 16 om dagarna. Ganska tråkigt det också, men jag ångrar inte min tid på "RPA".

Detta vart alltså ett riktigt klago-inlägg, men ibland måste det finnas rum för sånt också. Hoppas ni får en fin dag läsare, vore kul om ni lämnade en liten kommentar så jag ser om jag har nå läsare ens? kram på er :)

Daily | |
#1 - - Elina:

Vart ligger hunddagiset som du praktiserat på? :) är det det vid polisstation?

Svar: Det ligger på näringen, det vid polisstationen tar ej in praktikanter :)
Caroline

#2 - - jessica:

Tackar :) nej, jag har inga planer på att sluta ;)

Svar: Bra det! Hade du en bra födelsedag? :)
Caroline

#3 - - Nathalie:

Vi läser din blogg :D //Nathalie och Hekla ;)

Svar: Och jag läser eran! :D
Caroline

Upp