Såndär lista..

Får bli en lista, i brist på fantasi

1. Hur ser din dröm kille/tjej ut, om det bara gäller utseendet? Som min drömkille jag redan träffat ;)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nyss faktiskt
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Älskling, pappa, Pernilla & Fia
4. Hur lång är du? 1,64.. tror jag
5. Vilken är den senaste filmen du sett? sneglar på Real Steel som är på tv just nu, helt ok
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:  Självklart kan du följa med på tisdag. Och jag förstår att det är lite tidigt imorgon :) men vi syns på söndag :) 

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? skicka sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? separerade (har aldrig varit gifta så)
9. När såg du senast din mamma? va några dagar sen
10. Icke godkänt i något ämne? aaa
11. A i något ämne? mvg heter det, ja

12. När vaknade du idag? vid tio ungefär
13. Vilken är din favoritplats? stranden på sommaren!
14. Vilken plats föredrar du minst? skolan, som jag ju slipper nu för tiden ;)
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? på en sandstrand i usa (snodde meningen från den jag snodde listan av, hehe)

16. Hur stor är din säng? 120 cm och 180 cm, ja jag har två men på två olika ställen såklart
17. Vad sover du i? pantiesss
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4-5
19. Var har du bott/bor? Sandviken, Skutskär, Gävle
20. Tycker du om kinamat? i love
21. Tycker du om kaffe?  nej, usch 
22. Vad dricker du helst till frukost? oboy ♥

23. Kan du spela poker? nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? näj 
25. Vill du ha barn? ja, tvillingar, men inte nuu
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska, liite spanska
27. Har du någonsin åkt polisbil? nae
28. Föredrar du havet eller en bassäng? pool is cool
29. Vad spenderar du helst pengar på? det jag vill ha
30. Är du cool? coolast
31. Kan du rulla med tungan? jao
32. Vem är den roligaste människan du känner? min faster är en hejare på ämnet humor!
33. Vad har du för ringsignal? den klassiska iPhone signalen. Marimba heter den

34. Har du kvar klädesplagg från då du va liten?  japp, gick igenom kartongerna för nån vecka sen
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en ruta på framsidan av en tidning som ligger här på bordet
36. Kan du byta olja på bilen? haha nej men kan fylla på :P
37. Vilken var den senaste boken du läste? läser typ aldrig, men den jag senast köpte var en bok med Cesar Millan, bäästa!
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? varför var det viktigt att veta?
39. Dansar du i bilen? alltid!
40. När var du i kyrkan senast?  för prick en vecka sedan, lillkusin döptes


41. Hur många hål har du? i öronen? två
42. Har du någon piercing? jaa
43. Har du någon tatuering? yes
44. Gillar du någon just nu? älskar ♥
45. Har du provat droger? absolut inte
46. har du testat snusa? nej, hatar snus
47. Har du pojkvän/flickvän? jaa :) 
48. Vad är ditt mobil nummer? har en iPhone, men inget nummer, sad but true
49. Vad ska du göra ikväll? umgås med ben & jerry
50. Har du några syskon? jappjapp

 
Daily | |
Upp