Låt mig presentera:

Mini!
För drygt fyra veckor sedan fick min "låtsas"-mammas(låter töntigt med låtsas/plast, men styvmor låter så.. gammalt. Haha) kaniner tillökning, en kull på sex små lurvtussar. Jag var ju självklart tvungen att åka och hälsa på dom så för ca två veckor sedan åkte jag dit. Jag vart kär direkt i allihopa, men det var när jag fick hålla i Mini (som var den minsta och lugnaste i kullen) som jag insåg att this is the one. Satt innanför min tröja i timmar och sov. Så otroligt söt!.. Om fyra veckor kommer hon hem till mig. Baby-lycka ♥

 
Första gången vi sågs. 2 v gammal
Lite bilder från Sandra (min "låtsas"-syrra). Ca 2,5-3 v gammal
 
 
 
Sandra fyllde 17 igår, så det blev lite kaningos! Växer och växer gör hon. 1 månad gammal
 
 
 
 
 
Kanin | |
#1 - - Jungarå Fotografi:

ÅH herregud vad söt och liten!

Svar: Kände att det enda rätta namnet var Mini, och jag tycker ännu att hon är rätt liten så hon får behålla namnet :)
Caroline

Upp