Här ligger jag

Det blev en kort dag på praktiken idag. Valde att äta en variant på hamburgare som pappa hade lagat i helgen. Det var dumt gjort, eftersom jag redan igår kväll blev dålig. Mådde väldigt illa men kunde somna iallafall. När jag vaknade imorse var jag inte direkt hungrig, men kände mig okej nog att åka till praktiken. Väl där orkade jag väl i princip bara bädda sängen i första rummet, innan jag valde att gå hem. Eftersom jag inte vågade äta något då jag fortfarande mådde illa så visste jag att jag inte skulle orka med dagen, så jag gick hem och la mig här på soffan hos mamma. Somnade vid 9 imorse och vaknade halv två. Väldigt skönt att jag har kunnat sova, men jag mår fortfarande illa. Har fått i mig två mackor, och gosat lite med kissen. Men här ligger jag nog en stund till. Hoppas ni som läser har haft en bättre dag, det är ju snart helg :)
Daily | |
Upp