Dags att göra något åt håret

Vaknade hos älskling, käkade fukost och gjorde oss klar och drog in till stan. Älskling gick till Sea fun med sina skidor och jag gick och köpte hårfärg + va in på Tre eftersom jag fyllde på telefonen för en vecka sen och det funkar inte att smsa sen dess.. Fick nytt simkort och gick upp till mammas jobb en stund. Stoppade i det nya simkortet men inget hände, så jag gick ner på Tre igen och då började det snackas abonnemang och det sluta med att jag gick därifrån med att ha tecknat ett abonnemang med en Iphone 4. Hoppsan..
Men jag måste fundera lite på det och jag tror ändå att Halebop är ett bättre val om man ska tänka på vad som blir billigast per månad. Jag vill ha en "4a" och inte en 3Gs och sen smsar jag mycket mer än vad jag ringer. Aja den kommer om nån dag, och jag kunde gå tillbaka med den ifall jag inte ville ha den. Sa att jag skulle "diskutera lite med mamma" först men han valde att skicka hem den direkt.
Ska snart käka iaf och sen färga håret! Har fått en del pikar de senaste dagarna om utväxten och min kära far tyckte att jag såg ut som en tvättbjörn när jag va där igår, dags att ändra på det! ;)
Sen åker jag iväg till prinsen min igen och sover där ♥

Daily | |
Upp