Att må illa i tre dagar

Kände i tisdags eftermiddag strax innan jag skulle sticka iväg till gymmet att ett illamående kom krypande och jag valde därför att stanna hemma. Drygt tre dagar senare har det inte gått över än. Har googlat samt pratat med barnmorska och hon trodde på en eventuell magkatarr. Googlar man så är ju det första som dyker upp: "Grattis, du är gravid" typ, och det vet jag att jag inte är. Vad är då felet?
Lämpligt nog så är det ju påsk nu, så en läkartid känns långt borta. Det konstigaste är att jag aldrig kan få i mig nått att äta vanligtvis när jag mår illa, men nu är det som att det "stannar av" medans jag äter och därför tror jag att det gått över, men så kommer det tillbaka igen. Om det bara fanns ett sätt att bota illamåendet skulle jag vara såå tacksam, för jag orkar verkligen inte, har svårt att somna, sitta bl.a..
What to do?
Daily | |
#1 - - Maria:

Ojoj, låter som att jag och Emma får börja köpa bebiskläder snart ändå! ;)
Nejdå, men hoppas det går över snart och att du får veta vad som är felet! :)

Svar: Hahaha, ja tänk om det hade varit dags nu ;)Nu mår jag bra igen! :)
Caroline

#2 - - Maria:

haha aa, du vet att du måste berätta när det är dags! ;)

Va skönt :)

Svar: Lovar ;)
Caroline

Upp