2014

Hej, gör mitt första inlägg fyra dagar in på det nya året. Är ju så duktig på det här med att uppdatera.
Nyårsafton spenderade jag med Sebbe hos några vänner i Norrsundet. Vi var 12 personer totalt och åt och hade jättetrevligt, vid tolv tog vi oss in till stan och där mötte vi mamma, systrarna, Jossan & Karin. De följande dagarna har varit lugna. Var på mitt kusinbarns 4-års kalas idag och nu har jag landat i sängen sedan någon timme. Precis poppat lite popcorn och kollar på "och så kom Polly". Hoppas att ni haft en bra start på det nya året. För ett år sen idag var det dock en sorgens dag, eftersom min fina Curry fick somna. Kan inte fatta att du varit ifrån mig ett helt år. Snart är det 1 år och 4 månader sedan Turbo tog sitt sista andetag också. De var bröder och blev 13 år gamla. Mina kattänglar ♡
 
| |
Upp