Nattmyser på landet

Om jag får kalla Ockelbo för landet det vill säga ;)
Sitter här med pappa, farfar, farbror och hans fru hos faster som är bortrest. Sitter ute på altanen, det är lite kallt men med en varm tröja funkar det. Pratas om allt möjligt här runt bordet, och samtidigt lyssnas det på spotify.
Mysigt mysigt :)
Idag vaknade jag och älskling vid två ungefär, eftersom vi somnade rätt sent igårkväll. Jag köpte med mig chips hem igår så vi kollade på Avatar och den var ju hur lång som helst, men samtidigt hur bra som helst (har sett den förr). Idag har vi mest kollat tv, var iväg en sväng på stan för jag behövde gå på apoteket, sen gick vi hem och gjorde mat och sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte upp hit :)
Ska väl sova snart så jag orkar upp imorrn och ta halv tolv tåget hem, ska fira mormor vid kl 14, hon fyller hela 80 år! :)
en låt från nu ♥
Daily | |
Upp