Oj oj

Kikade statistiken för bloggen nyss, och det fanns "ingen data att visa".
Det förvånar mig faktiskt inte eftersom jag märkte att jag inte skrivit något sen den 9:e.
Vad tråkig jag är.. Haha.
Anyway, så är jag fullt upptagen med skolan och allt annat som sker just nu, flytten t.ex. På torsdag hämtar mamma nycklarna och då börjar flytten! På fredagen väntas det bal, och nu är det bara en bil att ta oss dit i som saknas, hade tänkt ringa farfar och kolla om han vill köra hit med sin MG (en gammal sportbil) men det blev sent nu så det tar jag imorrn. Nog om det.
Idag har jag tagit en paus i pluggandet och fotat älsklings band Angled Leaf. Det var kul eftersom jag lånat en kamera från skolan och i onsdags fotade jag när de spelade live på Musikhuset i stan. I fredags fick jag äran att föreviga min vän Cajsa & hennes Mattias när de var på bal ute i Engeltofta och sen har det blivit lite fotografering utöver då jag var hos faster i torsdags bl.a. Bilder kommer att komma upp i varsinna inlägg framöver.
Suget efter en ny och lite mer avancerad kamera än min lilla 1000D blir större och större kan jag lova!


Ett smakprov:


Fotografering - Porträtt | |
Upp