Påsken

Har haft en lite annorlunda, men såklart rolig påsk! Vanligtvis brukar påsken vara en tid då jag äter påskmat och letar påskägg men så har alltså inte denna påsk sett ut. I lördags (påskafton) överraskade vi fina Annah som fyllde 20 i veckan, och det vart en väldigt rolig kväll i lokalen vi höll till i! Igår va alltså en lugn "bakis" dag. Jag drack inte eftersom jag fortfarande är sjuk, men imorgon ska jag ringa doktorn så jag hoppas få reda på vad som är felet.

Idag har också varit en lugnt dag, jag vaknade vid klockan 13 bredvid min fina och sedan har vi mestadels spenderat timmarna i sängen med varsin dator (vi kan det där med att umgås liksom). Vart lite inspirerad när jag kollade på systrarna Montazamis smink & hår videos på Youtube nyss så jag testade mitt nya smink från Modlybox UF. Vart helt okej, dock svårt att få en rättvis bild, men jag förstärkte mascarans effekt med hjälp av kajal och den svarta ögonskuggan.

 

Önskar bara jag hade liite längre och mycket tjockare hår, i flera år har jag bett frisören att tunna ur mitt dåvarande helt okej tjocka hår för jag tyckte det var finare med tunnt hår. Det har satt sina spår.. Ska iallafall till frisören efter lovet, avfärgning klippning och eventuellt också slingning blir det. Skönt att fräscha upp nu när det börjar bli vår :)

Daily | |
Upp