Dan' före dan'

Tycker det är helt sjuukt va tiden går fort. Det är alltså julafton imorgon och jag har nog inte riktigt hängt med känner jag. Det var ju nyss jul? Har varit ner på stan idag med Annah samt haft det årliga julklappsbytet med Jossan. Fick en rosa mini-jordglob, och på stan köpte jag mig ett par nya byxor. Verkligen älskar dr Denim och har använt mina nuvarande i nästan ett helt år, men igår kastade dom in handduken. Tur som jag hade fanns det några par i just min storlek på Carlings och eftersom jag hållit mig lite för länge så kände jag att det var tillåtet att slå till på ett par nya. Just nu väntar jag på att Sebbe ska komma så ska vi åka en sväng till Cajsa och lämna hennes klapp då hon inte kunde vara med imorse. Sedan återstår bara lite städning här hemma så är julen välkommen! Vet att jag är dålig på att uppdatera här inne, men jag finns också på instagram där jag håller mig uppdaterad nästan dagligen. Följ mig gärna där :)
 
Vill avsluta detta inlägg med att önska er alla en 
Daily | |
Upp