Frånvaro

Hej igen!
Det va ett tag sedan sist, närmare 3 veckor sedan jag skrev nått. Hade mycket för mig förra veckan eftersom jag gjorde mina sista dagar på Elite Grand Hotel. På torsdagen var det äntligen dags för mig och Malte äntligen att åka ner på första tillfället på hundinstruktörsutbildningen. Kan sammanfatta helgen som såhär: Superbra utbildning, tokhärliga deltagare (vi är 4 stycken tjejer i blandade åldrar) och det här ska verkligen bli SÅ kul! På fredagen var det mest introduktion och lite valpteori, lördagen bestod av klickerträning samt att vi fick vara med på en valpkurs, och på söndagen fortsatte valpkursen och vi gick en promenad med massa ägare och hundar. Sen har vi även lärt oss massa övningar/moment och tränat de på våra hundar. Jag och en av tjejerna lånar hund och de andra har två egna hundar var. Sån fantastiskt härlig grupp och alla hundar funkar så bra ihop, det gör verkligen det hela ännu roligare! Nästa "block" är i slutet på januari, jag längtar redan :)

 
 
 
Daily | |
Upp