Hårfråga

Det finns ju så många olika fina hårfärger och det går bara inte att bestämma sig för en enda. Vilket superproblem liksom. Trivs väldigt bra i mitt mörka men ibland slår det runt och jag har försökt att bli blond både tre och fyra gånger genom åren och även provat att vara röd för ungefär ett år sedan. Slingade mig i våras och trivdes ett tag, är lite lat och gillar när det är lätt att sköta håret och även att underhålla färg. Skulle först av allt behöva en klippning nu, då håret är lite risigt i topparna. Vad tycker ni läsare. Vad passar för säsongen och för mig?

Den stora bilden i bakgrunden är min ordinare hårfärg, som jag inte haft sedan 2007/2008 någongång
 
Före och efter klippning tidigare i år, mitt hår ser för närvarande nästintill ut som det gjorde på den vänstra bilden här nedan, vill klippa mig nuu
 
 
Daily | |
Upp