Ser fram emot fredagsmys

Hej, sitter här och kikar lite lägenheter samtidigt som jag pratar med en gammal skolvän. Blir uppringd av bästis och hon vill bjuda in på myskväll med film och kinamat, hur go? Låg vaken länge inatt och planerade året 2014, kan bli så galet besatt i att planera och planera när jag väl börjat! Jag går ju min utbildning nu och är klar i april nästa år, och samtidigt som jag vill börja med kurser och ev dagis/pensionat så är jag så himla sugen på att förverkliga min dröm sedan många år tillbaka. Nämligen att få ta ett plan över till USA och starta ett liv där. Har en bild av hur jag vill leva här i Sverige med ett hus på landet, djur och min Sebbe. Men kan inte motstå tanken av sol värme och allt annat som Amerika har att erbjuda. Har märkt att jag blir mer och mer deprimerad av detta eviga mörker, man vaknar och det är mörkt och efter några få ljusa timmar är det mörkt igen. Känner mig trött och inspirationen ligger verkligen i botten. Tänk om det iallafall ville komma lite snö och ljusa upp tillvaron. Det är ju snart jul. 
Nog om det, tror jag ska ta och klä på mig nu för att bege mig till en myskväll med film mat och prat.
Ha en trevlig fredagskväll allihopa :)
Tankar & funderingar | |
Upp