Så var det Söndag

Idag har det förberetts för pappas hemkomst och vid 16-tiden kom han hem efter en veckas sjukhusvistelse.
Nu har jag krypt ner och lagt mig tillrätta under täcket och eftersom älskling har åkt hem har jag nu vovvesällskap istället, lilla Fia ligger här. Det är mysigt det också, just nu ligger hon raklång på rygg och det dröjer nog inte länge förrän hon börjar snarka.. Igårkväll var vi (ja alltså inte jag och Fia) hemma hos Annah & Jens. Började med att äta middag som bestod av hemmagjorda hamburgare, supergott! Sen spelade jag och Annah the sims medans pojkarna lirade NHL 2013 ;) Tack för en trevlig kväll!
Imorgon är jag ledig så ikväll ska jag spela The Sims tills ögonen nästan trillar ur. Det var nära att de gjorde det igår eftersom vi spelade på tills klockan nästan var halv två inatt, hihi.

Nu är det dags att ta fram kreativiteten, ha en fin Söndagskväll :)
Daily | |
Upp