Sjuk vecka

Bokstavligt talat. Var sjuk redan på söndagen och ända fram till onsdag, så har inte direkt haft en superintressant vecka. I onsdags vaknade jag dock upp av att de ringde på dörren, och utanför stod grannen och en till kvinna och meddelade att katten Saga som bor hos oss (låtsasmammas katt) varit nära att bli påkörd men kom lyckligtvis undan med att hon på nått sätt snurrade undan från bilen. Möjligtvis fick hon en liten smäll för när hon kom in var hon rufsig och smutsig i pälsen, och en aning chockad. Men hon sov resten av dagen och var hyfsat återställt på torsdagsmorgonen, förutom en liten detalj.. Hon låter inte längre lika pipigt och "gulligt" utan mer som en brölande älg.. Okej. Nästan iallafall.. Men vi tycker om henne ändå, såklart ;)
 
Funderar och funderar. Vill satsa lite på bloggen och känner att det första steget skulle vara ett nytt namn. Vad tror ni? Jag använder ju liksom inte denna blogg åt att posta så mycket foton på, inte från en ordentlig kamera liksom utan oftast blir det Iphonen då den alltid är med mig. Jag äger ju inte ens en kamera längre.. Inte värt att kalla den "carolinefotar" då. Funderar även mycket (redan nu!) på mitt företagsnamn när jag så småningom startar upp mitt egna hund-företag under nästa år. Kanske borde vänta med denna blogg tills företaget blir aktuellt, och skaffa en blogg kopplad till den? Funderar och funderar... :)
 
Här är en dagsfärsk bild på mina små gobitar, de börjar bli stor nu. De blev en vecka igår! Den längst till höger är nog min favvo hittills, är så svag för svartvita kaniner och den har finast teckning :)
 
Tankar & funderingar | |
Upp