Det närmar sig

Snart kickar utbildningen igång! Fick mail igår med förberedelsemoment inför kursstarten så nu har jag lånat första boken jag ska skriva om. Ska även jobba praktiskt så jag ska börja träna med fasters labrador eftersom jag ej har någon egen hund, och den hund jag ska ha med mig på utbildningen bor hos min farbror ca 20 mil bort. Ser redan fram emot att få börja, även fast det är långt till den 29e november, därför tycker jag det är extra kul att få "tjuv-starta" lite redan nu.
Jag ska försöka hålla skrivandet igång nu när jag börjar studera, vi får se det som ett nytt kapitel på denna blogg, och jag hoppas ni vill följa mig på min väg mot drömjobbet! :)

 
 
 
 
Malte, min fasters hund
 
Min Hundinstruktörsutbildning | |
#1 - - Nathalie:

Ska bli spännande att läsa om utbildningen och annat som händer :D

Svar: Va kul att du läser :D jag ska verkligen bli bättre på att skriva nu när jag kommer börja göra något som är kul att skriva om! Började med att ändra utseendet lite, blev genast personligare :)
Caroline

Upp