Aktivitetsrapportera

Hej på er!
Jag har precis (eller det var väl och ta i) kommit hem och hunnit landa framför datorn. Har precis aktivitetsrapporterat för första gången. Något man gör en gång i månaden numera hos arbetsförmedlingen. Idag har jag tagit mig en promenad ner till mamma, var där några timmar och åt och fikade samt kollade på djurens hjältar innan jag tog cykeln hemåt. Meningen är nu att jag ska göra mina squats och plank-övningar då jag följer en challenge på trettio dagar. Men jag har gått långa sträckor de senaste dagarna OCH kört mina utmaningar så jag tror att jag skippar allt vad träning heter idag. Kan möjligen sträcka mig till att planka de 40 sekunder som står på dagens schema. Är så himla trött i benen (visst det är klart man är trött efter några dagars träning) men jag har inte de mest hållbara höfterna, så idag får jag räkna motionen som träning.
 
Angående pluggandet och utbildningen i sig ska jag börja uppdatera er mer, för det skrev jag ju faktiskt innan jag började plugga till hundinstruktör att jag skulle göra. Och jag vill även för min egen del skriva lite "dagbok". Funderar dock på att lägga det på en underblogg, eller köra allt om hundarna på min nya blogg som ännu inte är officiell. Vad tycker ni? Hursomhelst så har jag ett träningstillfälle imorgon, och då ska kameran hänga med så bilder och text kommer - men vart jag publicerar det återstår att se. Vi hörs imorgon! 
 
jag är lika fotogenisk som vanligt med mina miner ;)
 
Daily | |
#1 - - Nathalie:

Jaa! Mer uppdatering om utbildningen :) en ny blogg om bara det skulle kanske vara något, eller en kategori på denna. du ser ju koncentrerad ut på bilden, så det ska vara när man tränar ;) riktigt fin hund också!

Svar: Ja jag funderar på att låta en ny blogg bli "hundbloggen". För att hålla isär hund och privatliv liksom. Får se vad jag hittar på. Du har så rätt, nog ser jag koncentrerad ut ;)Verkligen en fin hund den där Roq!
Caroline

#2 - - hanna:

hehe det är ingen fara carro ;) ja han är kastrerad ! :D

#3 - - Linda:

fin bild

Upp