Hundshopping

Idag har varit en lugnt dag, som de flesta andra dagar i mitt liv just nu. gick ut och gick en stund på eftermiddagen och tanken var att gå bort till Jula för att byta ett mobilskal jag fick i julklapp av lillasyster så jag startade RunKeeper-appen och började traska. Väl framme glömde jag helt bort att appen var igång och att tiden gick och inte förrän jag hade varit hemma en stund kom jag ihåg att stänga av den. Blev en vääldigt lång runda enligt den. Men men, bättre lycka nästa gång. Fick iallafall med mig ett mobilskal som passar min iPhone 5 och så var jag in en sväng på Biltema då jag hört de har billiga hundsaker. Stod och drömde en stund vid de fina läderkopplen och var såå nära att köpa ett. Vill ju så gärna åka och hämta hem en Border Collie-pojke nere i Örebro, men pappa säger nej.. Gick därifrån med ett knallrosa retrieverkoppel och en skojig tuggtrasa, båda passade perfekt på/till lilla Molly (valpen) här hemma. Vi gick några meter utanför grinden i det supersnygga kopplet och sen lekte hon länge länge med trasan. Har landat i sängen och vill verkligen orka titta på ett avsnitt OC, men jag borde torka håret som fått sig en omgång med silverschampo och sedan gå och lägga mig! Imorgon väntar lite firande, då jag och min Sebastian varit tillsammans i två år och två månader och då passar vi på att ta in på fina Elite Grand hotel dagen till ära. Får se om jag uppdaterar något imorgon innan vi sticker iväg annars hörs vi på fredag, godnatt.
 
 
 
 
 
 
Daily | |
#1 - - Nathalie:

Förstår din längtan! Jag var likadan innan jag skaffade Hekla.. :) Hehe, koppel och sånt har ju inget bäst före-datum så liite kan du ju shoppa, för någon gång (inom en snar framtid) kommer du ju stå där med din alldeles egna hund :D

Svar: Precis så tänker jag, köper saker så ofta jag kan nu. Lite som när man är gravid och shoppar i förväg till bebisen liksom ;)
Caroline

Upp